Νέες εκδόσεις Vespa Primavera – 50 χρόνια ιστορίας.

Η Vespa Primavera γιορτάζει τα 50 χρόνια ιστορίας της. To πρώτο μοντέλο που έμελλε να γίνει ένα διαχρονικό κλασικό δίτροχο, διατέθηκε προς πώληση το 1968. Ήταν ένα επαναστατικό μικρό ευέλικτο όχημα με ζωηρό κινητήρα. Η Primavera έφερε πιο κοντά την ελευθερία της μετακίνησης σε αρκετές γενιές και παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1982. Εξελίχθηκε σε ένα θρυλικό μοντέλο, αλλά και σε ένα από τα μοντέλα με τη μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία στην ιστορία της Vespa.

Σήμερα, η Vespa Primavera ενσωματώνει όλες τις αξίες που οδήγησαν στην επιτυχία της, μισό αιώνα νωρίτερα. Νεανική, καινοτόμα, προηγμένη τεχνολογικά, ευέλικτη, δυναμική και φιλική προς το περιβάλλον, η Vespa Primavera είναι ένα σύγχρονο δίτροχο που έχει κληρονομήσει τη φρεσκάδα και την έντονη προσωπικότητα των προγόνων της.

Για τη Vespa Primavera του 2018, υπήρξε σημαντική βελτίωση με μια σειρά από αναβαθμίσεις που αυξάνουν την άνεση και την ασφάλεια, ανανεώνοντας παράλληλα την εμφάνιση.

Τα πιο σημαντικά νέα αφορούν στο μέγεθος των τροχών: κατασκευασμένοι από κράμα αλουμινίου, διακρίνονται από νέο σχεδιασμό με πέντε μπράτσα, είναι πλέον και οι δύο 12 ιντσών, φτάνοντας τη μεγαλύτερη διάμετρο στην ιστορία της Vespa.  Προσφέρουν μεγαλύτερη σταθερότητα, βελτιωμένη ασφάλεια και καλύτερο κράτημα σε όλα τα εδάφη και σε όλες τις οδικές συνθήκες. Η τεχνολογία LED είναι πλέον διαθέσιμη στον προβολέα και το πίσω φως, συμβάλλοντας στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας.

Το σύστημα εντοπισμού οχήματοςBike Finderκαι το απομακρυσμένο άνοιγμα της σέλας περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό.

Επιπλέον, η Vespa Primavera φέρει περαιτέρω ανανεώσεις που την ξεχωρίζουν από τα προηγούμενα μοντέλα: νέο είναι το χαρακτηριστικό μπροστινό κάθετο διακοσμητικό (γραβάτα) και η επιχρωμιωμένη λεπτομέρεια στο μπροστινό φτερό. Η νέα Vespa Primavera είναι διαθέσιμη με νέας γενιάς 4-χρονους κινητήρες υψηλών επιδόσεων και χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου 50 κ.εκ., 125 κ.εκ. και 150 κ.εκ.

Vespa Primavera 50o Anniversario

Η Vespa Primavera έκανε το ντεμπούτο της στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας του Μιλάνο το 1967, λίγο πριν διατεθεί προς πώληση το 1968. Αυτή ήταν μια χρονιά που άφησε το αποτύπωμά της στη δυτική ιστορία και κουλτούρα. Από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στους δρόμους του Παρισιού. Ένα νέο κίνημα νεαρών ανθρώπων ευαισθητοποιήθηκε και διεκδίκησε τη θέση του σε μια κοινωνία που άλλαζε ραγδαία προς το χειρότερο. Ήταν η χρονιά που κάθε κατεστημένο ανατράπηκε από μια επανάσταση που επηρέασε την τεχνολογία, την αρχιτεκτονική, την κουλτούρα και τις τέχνες, με τη μουσική να παίζει κυρίαρχο ρόλο.

Η Vespa Primavera έκανε την πρώτη της εμφάνιση εν μέσω αυτού του καταιγισμού ένθερμων ιδεών και κέρδισε αμέσως τις εντυπώσεις, παρέχοντας την ελευθερία μετακίνησης σε δύο τροχούς, σε έναν κόσμο που άλλαζε. Έγινε το σύμβολο μιας αξέχαστης περιόδου.

Ευέλικτες, ανάλαφρες γραμμές, ζωηρές επιδόσεις, απλότητα και διασκέδαση στην οδήγηση. Η Vespa Primavera ήταν μια ανάσα φρεσκάδας σε έναν κόσμο που διψούσε για αλλαγή. Ήταν η Vespa που μέσω διαρκούς εξέλιξης, έγινε ένα παράδειγμα τεχνολογίας και στυλ. Η Vespa Primavera 50o Anniversario αποτίει φόρο τιμής σε αυτή τη συγκλονιστική περίοδο, αφομοιώνοντας τις τεχνικές και στυλιστικές αξίες που έκαναν τόσο επιτυχημένη την πρώτη Primavera και εμπλουτίζοντάς τις με όλη την προηγμένη τεχνολογία της Vespa.

Η Vespa Primavera 50o Anniversario διατίθεται με 4-χρονους κινητήρες 50 κ.εκ. και 125 i-get. Ξεχωρίζει από τους νέους χρωματισμούς σε γαλάζιο και καφέ χρώμα με την ανάλογη ταιριαστή σέλα για κάθε χρώμα, το γκρι φινίρισμα των 5-μπρατσων τροχών και φυσικά από το κομψό λογότυπο στο πίσω μέρος.

Vespa Primavera S

Η νέα έκδοση της πολυαγαπημένης Vespa προσθέτει δυναμισμό και σπορ χαρακτήρα στην κλασική Primavera. Στην κορυφή όλων των νέων χαρακτηριστικών που εμπλουτίζουν την γκάμα, η Vespa Primavera S διαθέτει μια πλήρως ψηφιακή κονσόλα οργάνων με έγχρωμη οθόνη ΤFT 4,3 ιντσών. Είναι μια πραγματική επανάσταση για τη Vespa, η οποία για πρώτη φορά στην ιστορία της εξοπλίζεται με μια πλήρως έγχρωμη ψηφιακή οθόνη. Στον πίνακα οργάνων εμφανίζονται όλες οι κλασικές πληροφορίες όπως είναι η ταχύτητα, ο ολικός και μερικός χιλιομετρητής, η θερμοκρασία περιβάλλοντος και η στάθμη του καυσίμου. Παράλληλα λειτουργεί ως οθόνη εμφάνισης των λειτουργιών της πιο πρόσφατης έκδοσης της πλατφόρμας πολυμέσων VMP (Vespa Multimedia Platform). Η εφαρμογή VMP προσθέτει μια σειρά από λειτουργίες στην κονσόλα οργάνων της Vespa, για την επεξεργασία και τον έλεγχο ενός μεγάλου αριθμού πληροφοριών που αφορούν στην κατάσταση του οχήματος και τη διαδρομή που ακολουθείται. Το σύστημα επιτρέπει την απάντηση κλήσεων και τη χρήση του φωνητικού ελέγχου συσκευής smartphone για την πραγματοποίηση κλήσεων ή την επιλογή μουσικής από λίστα τραγουδιών.

Υπάρχουν τρεις ολοκαίνουργιοι χρωματισμοί στην ειδικά σχεδιασμένη χρωματική παλέτα της Vespa Primavera S: κόκκινο «Rosso Profondo», μπεζ «Beige Sahara» και μπλε «Blu Armonia».

Η Vespa Primavera Touring διαθέτει ειδικές ρυθμίσεις και είναι εμπνευσμένη από την τάση για ταξίδια που έχει ταυτιστεί με τη μακρά ιστορία της Vespa. Η έκδοση Touring περιλαμβάνει όλες τις αλλαγές και τις αναβαθμίσεις της Vespa Primavera, όπως είναι οι τροχοί 12 ιντσών, αλλά και οι επιχρωμιωμένες σχάρες αποσκευών μπροστά και πίσω, που είναι εμπνευσμένες από την κλασική ιστορία της Vespa. Αυξάνουν την ικανότητα μεταφοράς αποσκευών και ενισχύουν τον ταξιδιωτικό προσανατολισμό του απολύτως πιο αγαπημένου δίκυκλου στον κόσμο.

Μέρος του ταξιδιωτικού εξοπλισμού αποτελούν και η ειδικά σχεδιασμένη σέλα και ο κομψός ανεμοθώρακας.

Οι νέες Vespa Primavera, Primavera S και Primavera Touring είναι εφοδιασμένες με σύγχρονους μονοκύλινδρους κινητήρες 125 και 150 κ.εκ., που είναι αερόψυκτοι και διαθέτουν ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και 3 βαλβίδες. Κάθε λεπτομέρεια, από το τελικό της εξάτμισης μέχρι το εσωτερικό του χώρου μετάδοσης έχουν σχεδιαστεί για ομαλή και άνετη οδήγηση χωρίς μηχανικούς θορύβους. Η μονάδα ελέγχου διαθέτει πλέον έναν βαρομετρικό αισθητήρα πίεσης που εξασφαλίζει βέλτιστη καύση σε όλες τις συνθήκες. Η ισχύς και η ροπή αποδίδονται ομαλά και αξιόπιστα ακόμη και στην πόλη όπου η εναλλαγή στάσεων και εκκινήσεων είναι μια διαρκής επαναλαμβανόμενη διαδικασία.

Οι κινητήρες είναι φιλικοί προς το περιβάλλον και χαρακτηρίζονται από την κορυφαία απόδοση για την κατηγορία τους. Ο κινητήρας i-get 125 κ.εκ. αποδίδει ισχύ και ροπή 7.9 kW στις 7.700 σ.α.λ. και 10.4 Nm στις 6.000 σ.α.λ. αντίστοιχα, ενώ ο κινητήρας των 150 κ.εκ. φτάνει στη μέγιστη ισχύ των 9.5 kW στις 7.750 σ.α.λ. με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 12.8 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Αυτά τα στοιχεία σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος που έχουν όλες οι Vespa, προσφέρουν στις μικρών διαστάσεων Vespa μεγάλη ευελιξία σε συνθήκες κίνησης, αλλά και στον ανοικτό δρόμο. Η δυνατή απόδοση συνδυάζεται με πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η ειδική σχεδίαση του κινητήρα και οι λύσεις που έχουν δοθεί σε διάφορα εξαρτήματα, παρέχουν τη δυνατότητα επίτευξης κατανάλωσης 43.2 χλμ./λτ για τον κινητήρα των 125 κ.εκ. και 40.3 χλμ./λτ για τον κινητήρα των 150 κ.εκ., σύμφωνα με μετρήσεις WMTC. Το μεγάλο ρεζερβουάρ γεμίζει με 8 λίτρα καυσίμου και παρέχει στη Vespa Primavera μεγάλη αυτονομία. Είναι δυνατό να καλυφθούν 364 χιλιόμετρα με την έκδοση των 125 κ.εκ. και 328 χιλιόμετρα με την έκδοση των 150 κ.εκ.

Ευρεία γκάμα αξεσουάρ

Όπως ισχύει σε όλη την ιστορία της Vespa, η νέα Primavera διαθέτει μια ευρεία γκάμα από αξεσουάρ για μεγαλύτερη άνεση, αλλά και αισθητική και λειτουργική βελτίωση.

Η βαλίτσα σχεδιάστηκε ειδικά για την Primavera και είναι βαμμένη στα χρώματα του οχήματος. Διαθέτει το διάσημο χρωμιωμένο λογότυπο Vespa και μπορεί να μεταφέρει ένα full face κράνος. Μπορεί να συνδυαστεί με πλάτη συνεπιβάτη από το ίδιο υλικό και χρώμα της σέλας. Η χρωμιωμένη σχάρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως σχάρα αποσκευών.

Η μέγιστη προστασία εξασφαλίζεται μέσω του αντιχαρακτικού υψηλής ποιότητας ανεμοθώρακα από μεθακρυλικό υλικό. Ο ανεμοθώρακας διαθέτει λογότυπο Vespa, βάσεις στήριξης με καθαρό φινίρισμα και άλλες αισθητικές λεπτομέρειες.

Στη Vespa Primavera μπορεί να τοποθετηθεί παρμπρίζ κοντό, το οποίο είναι διαθέσιμο σε διάφανο και φιμέ υλικό προσθέτοντας εκλεπτυσμένο στυλ στο όχημα.

Οι χρωμιωμένες σχάρες μπροστά και πίσω συγκαταλέγονται στα πιο κλασικά αξεσουάρ Vespa και εκφράζουν το διαχρονικό ταξιδιωτικό πνεύμα της. Η νέα Vespa Primavera δεν αποτελεί εξαίρεση. Οι προφυλακτήρες φτερού, ποδιάς και περιμετρικοί πίσω προσθέτουν κομψότητα και προστατεύουν τη Vespa Primavera.

Στη γκάμα των αξεσουάρ περιλαμβάνονται επίσης μια εσωτερική τσάντα βαλίτσας, ένα μαύρο πλαϊνό σταντ από χάλυβα (για εύκολη στάθμευση), κουκούλες εξωτερικού και εσωτερικού χώρου με μεγάλο λογότυπο και ανοίγματα για τα αξεσουάρ και ταπέτο.

Το ηλεκτρονικό αντικλεπτικό σύστημα και το μηχανικό αντικλεπτικό σέλας – τιμονιού είναι επίσης διαθέσιμα για την Vespa Primavera, μαζί με μια σειρά από άλλα αντικλεπτικά συστήματα. Οι προστασίες χεριών είναι πολύ χρήσιμες ενάντια στο κρύο και οι προστασίες ποδιών είναι πρακτικά και εύκολα στην τοποθέτηση. Είναι κατασκευασμένα από θερμικό υλικό και προσφέρουν μέγιστη προστασία από τα καιρικά φαινόμενα. Η προστασία ποδιών διαθέτει μεταλλικό λογότυπο Vespa και εξασφαλίζει μέγιστη ευστάθεια ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες ενώ διαθέτει ενσωματωμένο κάλυμμα της σέλας και αντικλεπτικό. Η τσάντα της κεντρικής βαλίτσας, σε φυσικό ή μαύρο δέρμα είναι πλήρως χειροποίητη και προσθέτει μια επιπλέον νότα πολυτέλειας στην Vespa Primavera. Χωράει ένα κράνος jet με ζελατίνα και μπορεί να τοποθετηθεί στη βάση στήριξης της βαλίτσας.

Η Made in Italy από γνήσιο δέρμα σέλα και τα γραφικά Eleganceκάνουν τη Vespa ακόμη πιο μοναδική.

Ανακαλύψτε όλα τα μοντέλα της γκάμας Primavera στην ιστοσελίδα της Vespa

Vespa Primavera 50 – Τεχνικά χαρακτηριστικά

Vespa Primavera 50 cc
Κινητήρας Μονοκύλινδρος 4-χρονος με ηλεκτρονικό ψεκασμό
Διάμετρος x Διαδρομή 39 mm x 41,8 mm
Κυβισμός 49,9 cc
Μέγιστη ισχύς στον στρόφαλο 2,4 kW στις 7.500 σαλ
Μέγιστη ροπή 3 Nm στις 7.500 σαλ
Χρονισμός Μονός εκκεντροφόρος επικεφαλής SOHC, 3 βαλβίδες
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός PFI (Port Fuel Injection)
Σύστημα ψύξης Με αέρα
Σύστημα λίπανσης Με υγρό κάρτερ
Εκκίνηση Μίζα
Συμπλέκτης Αυτόματος ξηρός φυγοκεντρικός με αντικραδασμικούς αποσβεστήρες
Κιβώτιο Αυτόματη μετάδοση CVT με διαχειριστή ροπής
Πλαίσιο Ατσάλινο αυτοφερόμενο με συγκολλητές ενισχύσεις
Ανάρτηση εμπρός Μονόμπρατσο με ελικοειδές ελατήριο και μονό υδραυλικό αμορτισέρ
Ανάρτηση πίσω Ελικοειδές ελατήριο με μονό υδραυλικό αμορτισέρ
Τροχός εμπός Χυτός κράματος αλουμινίου 3,00×12”
Τροχός πίσω Χυτός κράματος αλουμινίου 3,00×12”
Ελαστικό εμπρός Χωρίς αεροθάλαμο 110/70-12”
Ελαστικό πίσω Χωρίς αεροθάλαμο 120/70-12”
Φρένο εμπός Υδραυλικό, δισκόφρενο Ø 200mm από ανοξείδωτο ατσάλι
Φρένο πίσω Μηχανικά ρυθμιζόμενο ταμπούρο Ø 140 mm
Μήκος/πλάτος 1870/735 mm
Ύψος σέλας 790 mm
Μεταξόνιο 1330 mm
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου 8 λίτρα (από τα οποία 2 λίτρα ρεζέρβα)
Έγκριση τύπου Euro 4

 

Vespa Primavera 125 και 150 – Τεχνικά χαρακτηριστικά

Vespa Primavera 125 cc 150 cc
Κινητήρας Μονοκύλινδρος 4-χρονος με ηλεκτρονικό ψεκασμό
Διάμετρος x Διαδρομή 52 x 58,6 mm 58 x 58,6 mm
Κυβισμός 124,5 cc 154,8 cc
Μέγιστη ισχύς στον στρόφαλο 7,9 kW στις 7.700 σαλ 9,5 kW στις 7.750 σαλ
Μέγιστη ροπή 10,4 Nm στις 6.000 σαλ 12,8 Nm στις 6.500 σαλ
Χρονισμός Μονός εκκεντροφόρος επικεφαλής SOHC, 3 βαλβίδες
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός PFI (Port Fuel Injection)
Σύστημα ψύξης Με αέρα
Σύστημα λίπανσης Με υγρό κάρτερ
Εκκίνηση Μίζα
Συμπλέκτης Αυτόματος ξηρός φυγοκεντρικός με αντικραδασμικούς αποσβεστήρες
Κιβώτιο Αυτόματη μετάδοση CVT με διαχειριστή ροπής
Πλαίσιο Ατσάλινο αυτοφερόμενο με συγκολλητές ενισχύσεις
Ανάρτηση εμπρός Μονόμπρατσο με ελικοειδές ελατήριο και μονό υδραυλικό αμορτισέρ – διαδρομή 78 mm
Ανάρτηση πίσω Ελικοειδές ελατήριο, ρυθμιζόμενης προφόρτισης 4 θέσεων και μονό υδραυλικό αμορτισέρ διπλής ενέργειας – διαδρομή 70 mm
Τροχός εμπρός Χυτός κράματος αλουμινίου 3,00×12”
Τροχός πίσω Χυτός κράματος αλουμινίου 3,00×12”
Ελαστικό εμπρός Χωρίς αεροθάλαμο 110/70-12”
Ελαστικό πίσω Χωρίς αεροθάλαμο 120/70-12”
Φρένο εμπρός Υδραυλικό, δισκόφρενο Ø 200mm από ανοξείδωτο ατσάλι Μονοκάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος ABS
Φρένο πίσω Μηχανικά ρυθμιζόμενο ταμπούρο Ø 140 mm
Μήκος/πλάτος 1870/735 mm
Ύψος σέλας 790 mm
Μεταξόνιο 1340 mm
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου 8 λίτρα (από τα οποία 2 λίτρα ρεζέρβα)
Έγκριση τύπου Euro 4

 

Vespa Primavera H Ιστορία

H πρώτη έκδοση της Vespa Primavera, ένα μοντέλο που θα γινόταν διαχρονικά κλασικό, παρουσιάστηκε το 1967, στην ‘Εκθεση Μοτοσυκλέτας στο Μιλάνο, αποτελώντας μια επανάσταση: μικρή, ευκίνητη, εξοπλισμένη με έναν λαμπρό κινητήρα, η Primavera έδωσε φτερά σε πολλές γενιές μετέπειτα και, παραμένοντας αδιάλειπτα στην παραγωγή μέχρι το 1982, υπήρξε ένα μυθικό μοντέλο αλλά και μία από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες στην ιστορία της Vespa.

Μετά την παρουσίαση στο Μιλάνο η Vespa Primavera φθάνει στις αγορές το 1968, συγκεντρώνοντας πάνω της μοναδικά και νικηφόρα χαρακτηριστικά, προερχόμενα από προηγούμενα μοντέλα Vespa. Γι’ αυτό και η πρώτη Primavera του 1968, κουβαλά στις πλάτες της ένα ολόκληρο γενεαλογικό δέντρο. Μικρή αλλά ισχυρή, η Vespa Primavera κατάφερε να εκφράσει τις αξίες που αντιπροσώπευσαν μια γενιά νέων, οι οποίοι με αφετηρία εκείνο το έτος, ξεκίνησαν να διεκδικούν τον χώρο και την ελευθερία τους.

Η πρώτη Vespa που, ταράζοντας την μέχρι τότε «ήσυχη» εικόνα της, παρουσιάστηκε με δυναμική ψυχή και σπορ επιδόσεις ήταν η GS το 1955. Η GS γεννήθηκε μέσα από την εμπειρία του Αγωνιστικού Τμήματος της Piaggio (το οποίο κατά τη δεκαετία του ’50 ανταγωνίστηκε με τη Vespa ιταλικές και ξένες μοτοσυκλέτες σε αγώνες regularity, συχνά με νικηφόρα αποτελέσματα) και αποτέλεσε μια κρίσιμη καμπή στην ιστορία της Vespa: γρήγορη (ξεπερνούσε τα 100 km/h), πρωτοποριακή (η πρώτη με 4 ταχύτητες), ασφαλής (χάρη στους μεγαλύτερους τροχούς των 10 ιντσών).

Στον αντίποδα, η Vespa 50 του 1963 υπήρξε το ορόσημο που εισήγαγε την έννοια του «μικρού σώματος» στην οικογένεια Vespa. Ένα νέο πλαίσιο, πιο μικρό και ευέλικτο που δημιουργήθηκε για τα μικρά κυβικά αλλά έδειξε αμέσως τη διάθεσή του να αναπτυχθεί τόσο σε κυβικά όσο και σε επιδόσεις.

Έτσι το 1966, γεννιέται η Vespa 90 SS, ειδική σειρά προερχόμενη από τη Vespa 50. Χαρακτηρίστηκε από το ντουλαπάκι τοποθετημένο μεταξύ τιμονιού και σέλας για να διευκολύνει την οδήγηση «σε έκταση». Το σπορ τιμόνι είναι στενό και χαμηλό, το φτερό και η ποδιά είναι πλήρως ανανεωμένα, πιο στενά για μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση και μεγαλύτερη ταχύτητα. Με μόλις 90 κ.εκ., άγγιζε τα 93 km/h. Το 1966 γεννιέται και η «Nuova 125”, που υιοθετεί το μικρό σώμα της Vespa 50, για πρώτη φορά σε κυβισμό 125 κ.εκ. και τροχούς 10 ιντσών.

Με το πέρασμα του πρώτου μισού της δεκαετίας του ’60, όλα είναι πια έτοιμα για τη γέννηση της πιο νεανικής Vespa, εκείνης που θα συγκεντρώσει όλα τα χαρακτηριστικά φρεσκάδας και ταχύτητας, διαμοιρασμένα μέχρι τότε σε διαφορετικά μοντέλα.

Η Vespa Primavera γίνεται αμέσως το όνειρο των νέων αγοριών και κοριτσιών. Οι δεκαεξάχρονοι γοητεύονται από τις αυξημένες επιδόσεις του κινητήρα σε σχέση με τη “Nuova 125”. Η ευελιξία σε συνδυασμό με την κομψότητα και την ελαφρότητα που αγαπούν οι κοπέλες, θα συμβάλουν στην τεράστια εμπορική επιτυχία της Vespa Primavera. Πρόκειται να παραμείνει έτσι για τουλάχιστον 15 χρόνια, για να πλαισιωθεί το 1976 από την έκδοση Primavera ET3, ένα μοντέλο που χαρακτηρίστηκε από την ηλεκτρονική ανάφλεξη, το κιβώτιο 3 σχέσεων, τη νέα μεγαλύτερη εξάτμιση προερχόμενη από την 90 SS, τον διακόπτη της μίζας στο τιμόνι. Όλα τα παραπάνω συνέβαλαν σε ακόμη υψηλότερες επιδόσεις, προκειμένου να αναβιώσει ο σπορ μύθος της Primavera.

Η Vespa Primavera ξαναγεννιέται το 2013 συγκεντρώνοντας όλες τις αξίες που σφράγισαν την επιτυχία της πρώτης έκδοσης. Νεανική, καινοτόμος, τεχνολογικά προηγμένη, ευέλικτη και δυναμική, φιλική προς το περιβάλλον στο οποίο εντάσσεται. Η Primavera επιστρέφει πρωταγωνίστρια της εποχής της, κληρονομώντας όλη τη φρεσκάδα και τη χαρά της ζωής των προγόνων της.

*Δελτίο Τύπου Vespa

A blog about Wordpress design, development , Software and inspiration http://themesharebd.blogspot.com